Luxemburg tot Zwitserland - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van Karsten en Abel Asdonk en Németh - WaarBenJij.nu Luxemburg tot Zwitserland - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van Karsten en Abel Asdonk en Németh - WaarBenJij.nu

Luxemburg tot Zwitserland

Door: Karsten

Blijf op de hoogte en volg Karsten en Abel

26 Maart 2014 | Zwitserland, Bazel

HELP. ZWITSERLAND IS DUUR.

Wat voorafging:
Yes, we waren eindelijk in Frankrijk. Alles liep op rolletjes, maar na zonneschijn komt regen en daarmee de wet van Murphy en de eerste lekke band, 's avonds als je een plek wilt gaan zoeken om je tent te gooien. Eenmaal tussen de brandnetels neergedaald ontdekt men de gebroken pot appelmoes in de voedseltas, die zich netjes over de rest van de inhoud heeft verspreid.
Daarom doet een hotelletje om de week wonderen. Binnen luttele seconden hebben we een goedkope hotelkamer omgebouwd tot washok en werkplaats, en eenmaal gedoucht en aangekleed koken we een pot chili con carne in een park en eten we kebab als toetje.
Dan heb je opeens de Vogezen, die we helemaal niet zagen aankomen.. haha. Het motto is: what goes up, must go further up. Althans, als je zonder degelijke kaart rijdt! We kamperen op de hoogste plek tot nu toe, op 757m, op een deels besneeuwde plek die ik met de mooiste woorden nog steeds niet kan omschrijven. Er heerst een soort magie, die je toch echt zelf beleven moet. Natuurlijk meteen mooie foto's van gemaakt, die ik hopelijk morgenochtend nog kan uploaden (evenals de rest tot nu toe!)..
Het komt erop neer dat we er hoe dan ook wel komen, problemen zijn er om opgelost te worden, en het fietsen is heerlijk (en eigenlijk bijzaak?)
De appelmoes gaat voortaan in een onbreekbare Amerikaanse plastic fles.

From Basel with Love,

Abel en Karsten

• 26 Maart 2014 - 23:58

Lotte:

Prachtige entry weer. ('Tags: Mokerduur, Appelmoes, Prijzig, Kost een berg, Wast een beetje') Ik ga jullie wel missen zo.

Al enig idee hoe jullie de alpen overgaan?

• 27 Maart 2014 - 00:06

Boer 2.0:

Goed bezig strijderss!!!! And when you dont know the way, ALWAYS turn right mateys!!

• 27 Maart 2014 - 16:45

Emile:

Karsten, bedankt voor de tip over de blog, kan je nu een beetje volgen.
    Groep. Emile

• 27 Maart 2014 - 17:58

Marcelle:

Ah jongens, gebroken appelmoes.....toch maar beter af en toe een banaantje eten! Of wat ander lekker live fruit ;-)
    Nog steeds niet te koud 's nachts?
    xx

• 27 Maart 2014 - 18:05

Marcelle:

Wow die foto's!! Ziet er fantastisch uit (met soms wat afzien)..

• 28 Maart 2014 - 14:23

Saritha:

Goed om blije foto's te zien :)

• 28 Maart 2014 - 23:13

Corine En Henk Van Droogenbroek:

Hoi Karsten, het was ff zoeken , maar kunnen je/ jullie nu volgen.
    Al mooie foto's en verhalen...
    groetjes Henk en Corine van Droogenbroek

• 30 Maart 2014 - 22:06

Mam:

FOTOOOOOOOOO'S!!!!!!
    Leeeeuuuuk!

• 31 Maart 2014 - 15:48

Fertor:

Blij met de foto,s en de positieve verslaggeving: smaakt naar meer!!