Hiep hiep hoera - Reisverslag uit Vela Luka, Kroatië van Karsten en Abel Asdonk en Németh - WaarBenJij.nu Hiep hiep hoera - Reisverslag uit Vela Luka, Kroatië van Karsten en Abel Asdonk en Németh - WaarBenJij.nu

Hiep hiep hoera

Door: Karsten

Blijf op de hoogte en volg Karsten en Abel

31 Mei 2014 | Kroatië, Vela Luka

Ik had eigenlijk helemaal geen zin in m'n verjaardag, mede omdat ik geen idee had met wie of hoe ik 'm in godsnaam vieren moest.

Dan doe je gekke dingen, zoals van bruggen springen, naast de camping kamperen en in je eentje uitgaan - want leeftijdsgenoten onderweg blijven schaars! Leuke shit, dat wel. Ik rolde van Zadar naar Split, waar ik toch weer het zoveelste stel Polen te vriend maakte, van wie ik zelfs - nog voor m'n verjaardag - een alcoholisch presentje kreeg; super lief gewoon. Ik besloot in ieder geval iets avontuurlijks te doen op de dag zelf, zoals duiken. Naar het mooie eilandje Korcula it was! Bij aankomst mezelf meteen aangemeld voor een driedaagse uitbreiding van m'n brevet. En yesss wat een verjaardag :D We hebben 'm degelijkerwijs met het hele duikteam en gasten in stamkroeg Alfa gevierd, na twee dikke duiken.. binnenkort foto's op facebook. Had niet voor een beter gezelschap kunnen wensen (behalve thuisfront natuurlijk). Diepduiken, wrakduiken en navigatiecursus, nieuwe vrienden en ik ben geslaagd. Nice!
Wat nu? Nog een duikje hier? En dan op naar Dubrovnik > Italië > Frankrijk > België > Holland. Tenminste, dat is het plan.

Vanuit Vela Luka met liefde,
Kars

• 04 Juni 2014 - 18:28

Marlou:

Heeeee Karsten, klinkt helmaal goed! Blij om te horen dat het alleen maar niet eenzaam is....
    Oh ja, nog gefeliciteerd, hè! Marlou

• 07 Juni 2014 - 13:42

Emile:

Hoi Karsten,

Bij deze nog van harte. Ik blijf je volgen. Hou vol. Tot ziens.
    Gr. Emile.