Abel weer naar Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Karsten en Abel Asdonk en Németh - WaarBenJij.nu Abel weer naar Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Karsten en Abel Asdonk en Németh - WaarBenJij.nu

Abel weer naar Nederland

Door: Abel

Blijf op de hoogte en volg Karsten en Abel

12 Mei 2014 | Nederland, Utrecht

Kort en bondig;

Ik ben weer in nederland, Karsten zit nog op de fiets/in de tent/in het gras.

Iéts meer uitleg:

Voor mij was de fietsreis niet helemaal wat ik zocht. Ik heb het twee maanden ontzettend gaaf gehad met Karsten, maar de laatste twee weken van mijn reis begon ik het plezier te verliezen, met name het plezier in het fietsen. Ik heb mensen horen spreken over heimwee, maar het was niet het verlangen naar huis wat mijn plezier minder maakte, het was het verlies van plezier dat mij naar huis deed verlangen.
Misschien was het het tempo, misschien ben ik meer een lone-wolf dan ik had verwacht of wellicht was het gewoon fietsen wat ik niet zo leuk vind als had gemoeten om nog 3 maanden door te gaan.
Na goed overleg met Karsten en zonder hard feelings zijn we opgesplitst, Karsten richting Plitvice en ik richting Nederland.
Dinsdagochtend 6 mei heb ik vanuit Zagreb de trein genomen naar Utrecht en woensdagochtend 7 mei was ik weer thuis.

Ik heb nu nog 4 maanden en een flink deel van mijn budget over om te ontdekken wat het nou wél was wat ik zocht.

Abel

• 12 Mei 2014 - 21:30

Marlou:

Hee Karsten, ik wens jou een supergoed vervolg van je nu solitaire reis. Heel veel liefs en ik hoop nog veel blogs te lezen van je. Knuffel, Marlou

• 17 Mei 2014 - 13:04

Emile:

He Karsten,
    Moedig om alleen door te gaan. Je bent nu helemaal op jezelf terug geworpen. Heel goed. Volhouden nu. We missen je erg bij de BVM. Kinderen vragen steeds wanneer je terugkomt. Ze leven erg met je mee. Hier gaat alles naar wens. Hou vol en tot ziens. Gr. Emile en Martin.