Slovenië, Kroatië en Deel Twee - Reisverslag uit Zadar, Kroatië van Karsten en Abel Asdonk en Németh - WaarBenJij.nu Slovenië, Kroatië en Deel Twee - Reisverslag uit Zadar, Kroatië van Karsten en Abel Asdonk en Németh - WaarBenJij.nu

Slovenië, Kroatië en Deel Twee

Door: Karsten

Blijf op de hoogte en volg Karsten en Abel

15 Mei 2014 | Kroatië, Zadar

Juist. Deel twee, want zoals je waarschijnlijk gelezen hebt heb ik besloten door te fietsen na Abels vertrek. Met alle respect; nog steeds even goede vrienden..! Voor mij is dit de juiste keuze, daar ben ik ondertussen zeker van geworden.

Wat voorafging:
Slovenië moet één van de mooiste landen van Europa zijn, wat natuur en landschap betreft. Het is net als in de Alpen, maar hier zijn de bergen als het ware binnen handbereik. We zijn er naast visueel overweldigd te willen worden ook doorheen gefietst voor een beetje spanning en sensatie: zo zijn we van een van de wildste rivieren op een soort buik-kayak geraasd, en zijn we diep in een grot in de bergen geabseild, waar - geheel toevallig - een aardbeving van 3 op schaal van Richter plaatsvond... We dachten dat het het monster van Bohinj was.
De hoofdstad Ljubljana mocht er ook wezen. Samen en ieder voor zich de hele stad uitgekamd, prachtig.
Toen was daar Kroatië, waar onze wegen dus helaas scheidden... Ik praat er nu lichtjes over, maar het viel toen zeker zwaar. Ik mis m'n compagnon nog steeds, dat mag 'ie weten! Maar ondertussen heb ik ook weer ontzettend leuke nieuwe contacten gelegd, en het 'solo' reizen bevalt me verder eigenlijk heel goed.
Zo heb ik de Plitvice meren bezocht: zo'n beeldige combinatie van natuurschoon en Japanners vind je nergens in Europa.
Nu zit ik in Zadar, waar ik me aansloot bij een Pools groepje hitchhikers, en ben binnenkort van plan mijn duikbrevet uit te breiden op een van de Kroaatse eilanden..

Kortom: genoeg te beleven. Ik zal deze blog af en toe blijven volkladden, voor wie daar nog interesse in heeft..

Met liefde,
Kars

  • 15 Mei 2014 - 22:36

    Boer(5.0):

    PLutorr, nu moet je lonewolf verder. Dat ga jij wel redden, jij gaat nu kennels vol maken als je snapt wat ik bedoel xP. Ik ga je opzoeken man! daar kun je op rekenen! ergens in Frankrijk daar contacten we nog wel over. Ouwe fixerboef veel succes verder!!! en je weet, als je de weg niet meer weet ALWAYS TURN RIGHT.

  • 27 Mei 2014 - 08:46

    Fan:

    Wauw, dat je dat durft in je eentje door.
    Echt knap van je, vind het elke keer weer heel leuk om je Verhalen te Lezen.
    Nu door tot het einde en dan een Mega come Back feest In Holland zou Ik Zeggen:p

    Ben benieuwd naar de Verhalen Die nog gaan komen.
    Heel Veel Succes van Een Groot Fan:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Zadar

Tour d'Europe 2014

..op de fiets dus.

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2014

The End? What the FAQ.

24 Juli 2014

Tour de France

23 Juni 2014

Giro d'Italia

31 Mei 2014

Hiep hiep hoera

15 Mei 2014

Slovenië, Kroatië en Deel Twee
Karsten en Abel

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 10204

Voorgaande reizen:

10 Maart 2014 - 15 Augustus 2014

Tour d'Europe 2014

Landen bezocht: